onsdag den 18. juni 2008

Tilbage fra lægen...

Hjemme igen fra lægen, og med ro i sindet...
Lægen mente, og jeg er enig, at min svimmelhed er en del af alt det her angst og min vej på vej ud af det. Samtidig med arbejder jeg meget med at finde og mærke mig selv, hvilket jeg nok aldrig har gjort, så det gør at der sker store ændringer inden i mig og det er dem jeg kan mærke.

Min snottethed og hovedpine kunne hun dog gøre noget ved... Pencillin mod bihulebetændelse.
Så det er da en gene der er på vej væk :o)

Det andet skal nok også komme, det tager bare tid og jeg er desværre ikke jordens tålmodigste menneske. Men det er jo en del af det jeg skal lære, så må jeg jo se hvor længe det tager :o)

Jeg går regelmæssigt hos en healer og hun er super duper. Om det virker det hun gør eller om det bare er "tro flytter bjerge" ved jeg ikke helt, men så længe jeg føler det hjælper mig bliver jeg ved med at se hende.
hun har bl.a. givet mig en opgave for at afhjælpe min rastløshed og tålmodighed.
Jeg skal hver dag i 10 min sætte mig et stille sted og bare mærke mig selv og de følelser der dukker op og lige meget hvor meget jeg har lyst til at rejse mig og lave noget andet, skal jeg tvinge mig selv til at blive siddende.
Det er faktisk slet ikke så nemt, men det bliver nemmere kan jeg mærke, og det er faktisk ved at blive helt rart med de 10 min's fred om dagen :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar