torsdag den 12. juni 2008

4 ting

Jeg opdagede “4 ting” hos Slagt en hellig ko, og synes det var sjovt.
Så her er lidt du måske ikke vidste om mig.

Fire jobs jeg har haft:
1. Detailslagter i Strandberg supermarked
2. Laborantelev på Kemisk Institut på KVL
3. Medarbejder i div. Grillbarer, som helt ung.
4. Weekendafløser i køkkenet på Holbæk Centralsygehus. (der skulle lige tjenes lidt ekstra til brylluppet)

Fire film jeg kan se igen og igen:
1. Ringenes Herre
2. Titanic
3. Armageddon
4. Dirch Passer film

Fire steder jeg har boet:
1. Holbæk i en 1-værelses lejlighed på 34 m2 sammen med min mand i 14 mdr… ikke sjovt. Privatliv var når man brugte ½ time på tønden!
2. Store Merløse i en 3-vær., der var så utæt at vi brugte næsten for 3000kr i el-varme om måneden + ca. 100 fyrfadslys og det var stadig koldt.
3. Holbæk i en kælder hos privat udlejer. Det var faktisk ganske ok at bo der, men han skulle sælge og så var vi nødt til at flytte.
4. Holbæk i mine forældres hus mens de var på Grønland.

Fire tv-shows jeg elsker:
1. Prison Break
2. Gilmore Girls
3. House
4. Ekstrem hjemmeservice

Fire steder jeg har været på ferie:
1. Egypten
2. Berlin
3. Bornholm
4. Pragh

Fire websites jeg besøger hver dag:
1. 123hjemmeside
2. ekvinde
3. Facebook
4. DMI

Fire af mine favoritspiser:
1. Grillstegt kylling
2. Krebinetter med grøntsager
3. Nye kartofler
4. Friske jordbær

Fire steder jeg hellere ville være lige nu:
1. Ved vandet
2. Egypten (igen igen)
3. På vandretur i Skotland
4. Rom (vil så gerne se den by)

Fire bloggere jeg tagger:
1. Moccapigen
2. Slagt en hellig ko
3. Appelsinen i min turban
4. Kagekonen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar