onsdag den 18. juni 2008

Til lægen...

Om lidt skal jeg afsted til lægen. Jeg går nu på 4. uge og er svimmel on/off.
Om det har noget med min angst at gøre ved jeg ikke, måske...
måske har det også noget at gøre med at jeg spænder meget i nakken og derved har ondt i hovedet næsten hver dag, og min nakke knager og brager som en grusgrav...
Måske har det noget at gøre med at jeg er blevet forkølet, og har siden svimmelheden startede følt det som om jeg har en klemme siddende på næsen, og det først bryder ud nu...
Eller også hænger det hele sammen på en eller anden måde... Min vej ud af angsten er jo sin egen vej. Jeg kan ikke slå op i en bog og se hvad der skal ske og hvad der sker, hvilke symptomer der kommer og hvilke der går væk. Det positive i det her, er at siden svimmelheden startede har jeg ikke haft hjertebanken, som ellers har været min tro følgesvend igennem hele dette angst forløb. Og det er dejligt at være sluppet for den...

Men nu må vi se hvad lægen siger, jeg håber det bare er ingenting, der går væk med tiden :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar