søndag den 26. august 2012

Frugtposer og halsrør...

I dag har jeg endelig fået syet nogle nye frugtposer til børnene.
Det var virkelig tiltrængt. Amalies er et par år gamle og kan virkelig ikke mere. Frederik har slet ikke haft nogen endnu, da han først lige er startet i børnehaven, han har brugt Amalies (dem som var mindst lyserøde)
Jeg brugte de navnemærker jeg havde lavet den anden dag, syede dem på den ene side. Inden i er der en pose af tekstildug, som er svippet ud over kanten så den er synlig og samtidig fungerer som løbegang!
Her er et billede af nogle af de gamle, som i dag røg i skraldespanden...
Her i weekenden har jeg også fået mit sorte halsrør færdig, fået hæftet ender og vasket det.
Så nu er det klart til den kolde tid.
Uhh jeg glæder mig til at tage det i brug ;o)


Opskriften har jeg her fra Yarnfreak.
Super nem opskrift og flot resultat...



4 kommentarer:

  1. super fine frugtposer og halsrøret ser vildt lækkert ud.

    bemærkede at du kalder din datter skrubben, det er sjovt for det har vi kaldt nadja siden hun var helt lille :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, glæder mig også til at bruge halsrøret og frugtposerne blev godkendt af begge børn med det samme :o)
      Skrubben har også hængt ved Amalie siden hun var helt lille :o)

      Slet
  2. Det er nogle fine frugtposer du har syet - sikke en god idé! Og halsrøret se rigtig lækkert ud. Ha' en god uge, Karina!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde!
      Jeg kan ikke skrive kommentarer hos dig fra min computer når jeg er på job. Noget med for gammelt Internet Explorer eller noget!

      Slet