fredag den 27. juni 2008

Så gik den uge...

Så er endnu en uge på vej mod sin slutning, eller ihvert fald på vej mod weekenden.
Og det er da super dejligt, men hvad blev der lige af ugen der gik???
Hold da op den er gået hurtigt, og der er bare sket noget hver eneste dag...
Det ville nu være skønt med lidt flere timer i døgnet, så jeg kunne nå megt mere af det jeg gerne vil :o)

I søndags var jeg med Amalie og mine forældre til kildemarked ved Tadre Mølle, og der fik jeg købt noget lækkert islandsk spindegarn, så nu er jeg i fuld sving med at hækle sjaler i idiothækling! Jeg elsker at det hedder idiothækling HiHi, andre kalder det også kærlighedsknuder, men det synes jeg ikke er lige så sjovt ;o)
Og når jeg sider med sådan noget mellem hænderne, ja så flyver aftenerne bare afsted.
Og de er sgi ikke for lange i forvejen, når Trunten først sover ved 19.30-tiden og man selv skal tænke på sengen senest kl.22, fordi vækkeuret ringer 04.50. Og ind i mellem skal man også lige finde tøj frem, både til sig selv og til den lille, og man skal i bad for det gider man ikke midt om natten...
Tjaa så gik den aften, og hvis jeg er heldig er det blevet til en lille time med benene oppe og med hækletøj i hænderne... Men det er da bedre end ingenting :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar