torsdag den 12. juni 2008

Kondi og manglen på samme...

Mit kondital kan ligge på et meget lille sted :(
Det er dog min egen skyld, jeg er absolut ikke særlig glad for sport og så ryger jeg. (Ihvert fald et par dage endnu)
MEN nu skal der gøres noget seriøst ved det. Jeg har invisteret i en mini-stepper, og den er bare super god og så kan jeg bruge den herhjemme og få trænet når Trunten er lagt i seng og manden ikke er hjemme :o)
Jeg har sat mig for at jeg skal steppe 15 min hver dag, og det har jeg nu gjort siden tirsdag, og det er altså bare fedt. Ikke mindst fordi jeg kan steppe foran tossekassen og så går tiden meget hurtigere.
I foråret fik jeg løbetøj i fødselsdagsgave, og jeg har da også været ude og løbe, men der skal altså ikke ret meget til at der går koks i programmet. Jeg er jo afhængig af at manden er hjemme til at se efter Trunten, og han har også sit at se til. Jeg vil helst løbe inden aftensmaden og der vil jeg jo også gerne bruge tiden på datteren inden hun skal ind og sove, så det hænger altså ikke altid sammen.
Men det gør det nu, med den stepper, den er sgi god... Nu er jeg så også bare spændt på om det giver noget på kiloerne, men det må tiden vise :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar