tirsdag den 21. august 2012

Tirsdags Flashback...

Året er 2005...



Marts

Vores kære hankat Pinky, den grå til venstre, forsvarer ihærdigt sin ejendom!


 April

Jeg bliver 30 år og holder 70'er fest. Det var super sjovt og alle kom udklædte.



Maj

En fed fest i gode venner's lag...


Juni
 
Min mindste lillesøster bliver HTX student og fejres med manér. Læg mærke til det fine hak i skyggen :o)


 Juli

Vig festival. Vi var altid en hel flok der lå sammen, flere år i træk. Super fedt. Og selvfølgelig med den traditionelle træstub, så mændene kunne slå søm i.....

 August

August stod i brylluppets tegn incl. polterabend og alt hvad der til hører... Men det var også den måned hvor jeg i morgengave af min mand fik denne killing, Trisse kom hun til at hedde ;o)

 September

En kanotur på Mølleåen med min veninde og mine forældre... Der var en hel del zig zag i starten ;o)


 Oktober

En tur i Odsherred Dyrepark med min førnævnte venindes søn, Marck. Det var ganske hyggeligt og så kunne mor få fred til at skrive opgave ;o)

 November

Bryllupsrejse.... 8 dage til Ægypten med hotelophold i Cairo og krydstogt på Nilen. Åhh jeg vil gerne afsted igen...
 

December
 
Fantastisk nytårsaften, hvor en gammel VHS-maskine måtte lade livet ved hjælp af raketter ;o)








6 kommentarer:

  1. Jeg elsker selv at kigge i mine gamle billeder(:


    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min nye give away, hvor man kan vinde et par øreringe(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-10.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende, kigger straks over til dig
      :o) Karina

      Slet
  2. det er altid sjov, at se gamle billeder...
    men tiden gå så hurtig forbi, det kan man bare ikke tro:0)
    dejlig blog! jeg er tysker, men vi bor i Pandrup/Jammerbugt og jeg skriver min blog tosprogelig fra i dag, så kig bare ind, hvis du har lyst...
    mange hilsener
    ulrike

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulrike
      Ja det er lidt uhyggeligt nogle gange hvor hurtigt tiden flyver.
      Må da lige over og kigge på din blog.
      :o) Karina

      Slet
  3. Sikke mange dejlige minder - og sjovt med en lille kat i morgengave. Jeg kan godt forstå, du gerne vil til Egypten igen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var helt dejligt at genopfriske dem. Katten har vi desværre ikke mere :o(

      Slet