tirsdag den 17. juni 2008

Fødselsdag og uventet "fridag".

Igår aftes var vi til min fars fødselsdag og det var bare super hyggeligt!
Vi var samlet hele den nærmeste familie; mine forældre, begge mine søstre med kærester, min mormor og morfar og min farmor, og selvfølgelig os tre!
Trunten, som er det eneste barnebarn endnu, er jo slet ikke i tvivl om at det er hende der er centrum, og hun skal nok gøre sig bemærket hvis hun ikke føler hun får opmærksomhed nok :o)
Der var jordbær både i forretten og i desserten, og trunten som ELSKER de saftige røde bær, var slet ikke til at styre. Jeg tror ikke hun fik meget andet end jordbær og et par enkelte kartofler til aftensmaden :o)

10 min efter at min ældste lillesøster med kæreste var kørt ringede hun til for at høre om vi ikke havde lyst til at hun kom og hentede Trunten fredag eftermiddag og så beholdte hende til lørdag middag. Så vi kunne få noget alene-tid!
Det kunne vi jo selvfølgelig ikke sige nej til, så nu glæder jeg mig til på fredag, for jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har fået passet hende ude for at vi kunne få noget tid sammen alene.

Det varmer bare så meget når folk tænker sådan, og tilbyder deres "hjælp" på den måde.
Og Trunten vil jo bare elske at få al den opmærksomhed i det døgn hun er hos dem :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar