torsdag den 12. juni 2008

Rygestop

Nu skal det være... F..... ja :o)
Jeg gider ikke være afhængig af det møg mere... Så nu skal det være slut!!! Punktum Basta!

På søndag er det slut. Søndag d. 15. juni 2008 bliver min sidste dag som ryger!!!

Jeg går på rygestop kursus i vores lægehus, og vi er i alt 4 der stopper, der iblandt min bedste veninde :o) Så jeg er ikke helt alene...

Jeg har prøvet flere gange før, sidst da jeg var gravid, men det er indtil nu ikke lykkedes. Men denne gang SKAL det lykkedes.
Jeg er træt af at bruge så mange penge på cigaretter, når jeg i stedet kunne få så meget lækkert tøj :o)
Jeg har dårlig samvittighed hver gang jeg kysser min datter og giver hende et knus, fordi jeg lugter.
Jeg hader at være afhængig af noget som jeg ikke selv styrer mere, de styrer mig.
Der er intet hyggeligt ved at være ryger mere, for man må ikke ryge nogen steder mere.
For ikke at tale om alle de helbredsmæssige gevinster der er.

Det burde da være argumenter nok for at stoppe, synes I ikke???

Kryds fingre for mig fra på søndag og skriv gerne opmuntrende ord og gode råd til mig :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar