onsdag den 5. oktober 2011

Ny type veninder søges!!!

Jeg kunne rigtig gerne ønske mig nogle veninder/bekendte at mødes med og være kreative sammen med. Så vi kunne give hinanden inspiration og hjælpe når man lige er kørt fast i noget!!!
Jeg har skal rigtig gode veninder og en dejlig vennekreds, men ingen af dem er særlig kreative, især ikke når vi snakker syning/strikning/hækling osv...
Men hvordan finder man sådan nogle???? Jeg synes det kunne være hyggeligt hvis man kunne mødes måske hver 14. dag eller sådan noget. Men jeg ved ikke hvordan jeg får kontakt til nye bekendtskaber...
Er der nogen derude der har en god idé???

Når jeg syr herhjemme har jeg dog en fast hjælper... selvom han som oftest forstyrrer mere end han gavner ;o)

2 kommentarer:

  1. Så er det ærgerligt vi ikke bor lidt tættere på hinanden.
    Det kunne have været så hyggeligt.
    Håber du finder nogen, der har lyst.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Ja det er en skam...
    Men mon ikke der lige pludselig sker noget! Det håber jeg :o)

    SvarSlet