mandag den 17. oktober 2011

5 positive ting...


1. sidder og tænker på mor/datter tur i sommers, hvor Amalie og jeg bl.a. var til koncert med Mek Pek og Habasutterne på Murerpladsen i Holbæk... Helt klart anbefalelsesværdigt!

2. Jeg har været til Linedance i dag... Bliver bare glad i knolden af det ;o)

3. Glæder mig over at jeg endelig er nået så langt mht angst at tankerne omkring det, stort set ikke er eksisterende, hvilket giver plads til så meget andet og nyt i mit hoved!!!

4. Når jeg henter Frederik og han på vejen hjem råber meget højt: "Majer" (han kan ikke sige Amalie) hele tiden, fordi vi skal se om hende og far er kommet hjem fra børnehaven...

5. At alt det der kvalitetssikringsarbejde giver mere og mere mening og jeg får efterhånden bedre overblik over hvad det egentlig er jeg har sagt Ja til i den stilling at være kvalitetssikringsansvarlig for et område!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar