onsdag den 19. oktober 2011

5 positive ting...


1. Jeg blev færdig med lydbogen "Suffløren", spændende krimi.... Er så lige startet på "tre hundes nat", også en krimi... Virker lige så lovende :o)

2. 3 dage til jeg skal på weekend sammen med mine forældre op til deres hus ved Karlshamn i Sverige... Helt uden mand og helt uden børn... Ihh hvor jeg glæder mig, og jeg kommer først hjem på mandag :o)

3. Fik handlet godt og grundigt ind i dag, så nu bugner skabe og køleskab... Det kan jeg li'.

4. Jeg nyder min time hver vej i toget i øjeblikket. Får en tiltrængt søvn ind til København om morgenen og får læst, lyttet lydbog, lavet suduko, stresser af eller blunder på vej hjem igen mod Regstrup...

5. Frederik har lært at sige "Flyt dig", mens han prøver at skubbe en væk. Helst når man står og laver mad ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar