lørdag den 19. juni 2010

Vores lille guldklump...















Ja, lille er han jo ikke så meget mere ;o)
Med sine 7 måneder på bagen og en vægt på de 9 kg og længde på omkring de 70 cm, så hører ham ikke til de mindste babyer!


















Men ikke desto mindre er han en rigtig charmetrold, som synes han skulle komme til verden d. 9. november... På sin storesøsters fødselsdag, af alle dage!
Så jeg er lidt spændt på hvordan deres fødselsdage fremover skal forløbe, men jeg tror de kun ser det som et problem hvis vi gør det til at problem... Håber jeg!

Men dejlig, det er han ;o)

2 kommentarer:

  1. min yngste kom til verden på min søsters fødselsdag...min ældste på kusinens fødselsdag og sådan kan vi fortsætte i min familie...det går altid op i en højere enhed :-)
    tillykke til jer :-)

    SvarSlet
  2. Det er da lidt utroligt at de lige kommer til verden på de dage!!! :o)

    SvarSlet