lørdag den 26. juni 2010

Vejfest...















I dag skal vi til vores første vejfest her på vendepladsen.
jeg glæder mig rigtig meget, for det er bare nogle super venlige naboer og genboer der er her.
Vi har virkelig været heldige med dem!!!

I eftermiddag skal mandfolkene mødes på vendepladsen og slå stort telt op, og kl.18 mødes vi alle til velkomstdrink og efterfølgende spisning og hygge til ud på de små timer.

Og der er masser af børn her, så Amalie skal vi ikke bekymre os om og Frederik går omkuld i barnevognen ved 20-tiden... Så det skal nok blive en dejlig aften...
Især med kun få meter hjem til sengen ;o)

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, I havde en god aften, Karina - men det lyder virkelig hyggeligt med en vejfest :-)

    SvarSlet
  2. Madame: Det var en super hyggelig aften, og jeg glæder mig allerede til næste års vejfest...

    SvarSlet