mandag den 10. september 2012

Så er den gal igen...

Med den der tid... Nu er der igen ikke nok...
Bloggen må endnu engang vige for andre tidsrøvende ting, gode tidsrøvende ting, heldigvis.

Weekenden stod i børnenes tegn. De skulle fyldes op af mor-kærlighed, ligesom jeg skulle fyldes op af deres :o)

Den kommende uges tid er jeg nemlig stort set ikke på matriklen. Jeg skal på konference i Kolding, derefter på tøsetur til Blåbærhytten og slutter af med endnu en konference, denne gang i Malmø.
Onsdag i næste uge er alt tilbage til det normale...

Jeg glæder mig til det hele. Har aldrig været på konference før, og så lige pludselig to næsten oven i hinanden :o)

Tøseturen er sammen med Corinna, og den er bare SÅ tiltrængt for mig og  mit hoved ;o)
Jeg har ikke været afsted alene siden Amalie var 1½ år.
Jeg glæder mig til lange gåture, nyde rødvin om aftenen og snakke og strikke, sove længe, nyde stilheden i de svenske skove, køre en tur ud i det blå og finde loppemarkeder, en tur til Karlshamn bliver det nok også til ;o)

Jeg aner ikke hvor meget jeg får skrevet den næste uges tid, tror det bliver mindre end lidt...
Mine tirsdags Flashback holder derfor også et par ugers pause ;o)

Kan I have det godt til vi ses igen, i næste uge......





Ingen kommentarer:

Send en kommentar