mandag den 30. juli 2012

Hele ugen alene...

Næsten rigtigt...
Carsten og Frederik startede op i dag. Amalie skal starte før-skole-sfo på onsdag. Og jeg er den heldige vinder af sidste uges ferie...
Jeg glæder mig til en uge i "mig"-tegnet og have fred og ro til at være lidt praktisk!
De to uger vi har haft ferie sammen, har jeg ikke rørt en finger indendørs, kun lige støvsuget når det VIRKELIG trængte og så vasket noget tøj...

Det jeg vil prioritere her i ugen er:
1. Få ordnet/rengjort huset indenfor.
2. Få syet en del på symaskinen, nogle fødselsdagsgaver, noget til ungerne, noget til mig selv og forhåbentlig nå så langt ned i stakken af projekter som er klippe,t at der er tid til lidt pudsige idéer jeg har i hovedet!
3. NYDE min alene-tid med ren afslapning!!!
4. Hyggedag med min søster i Roskilde.
5. Strikke og hækle. Har også lovet Amalie at lære hende at strikke!
6. Få læst lidt bøger med fødderne oppe!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar