torsdag den 19. juli 2012

5 positive ting...

Tiden er vist inde til at tage denne her op igen... Ikke så meget fordi jeg ikke er positiv i øjeblikket, tværtimod, men mere for at fastholde mig i det positive...

1. Jeg fik afleveret 6 sække aflagt tøj fra Amalie til en kollegas børnebørn! Skønt at det endelig kunne gøre lidt gavn, når nu mine egne søstre kun kan producere drenge ;o)

2. Min bedste veninde kom forbi i dag, det var dejligt. Det er begrænset hvor meget vi har set til hinanden det sidste halve år, desværre :o(

3. Frederik sov til halv ni i morges :o) Skønt når vi nu også har sommerferie.

4. Jeg er ved at finde ud af hvad jeg skal bruge denne blog til! Hvilket ikke har været nemt, og dette er årsagen til at der i lange perioder ikke er blevet skrevet så meget...

5. Vi er i fuld sving med haven og huset, og det begynder lige så stille at blive til det vi gerne vil ha' ;o)

2 kommentarer:

  1. Hej Karina, dejligt at du er her igen, og jeg glæder mig til at følge dig også fremover. Det er en god idé at fortælle sig selv, hvad dagen har bragt af gode oplevelser - det gør jeg også selv.

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha'. Gode oplevelser og positive ting er slet ikke det værste man kan samle på ;o)

    SvarSlet