søndag den 20. november 2011

Tik tak... Tik tak...

Puha tiden flyver afsted lige i øjeblikket, der sker en del, så desværre går det (igen igen) udover bloggen...

-Begge børn har jo haft fødselsdage, det er der gået en del tid med!

-Jeg har været på mit første kunsthåndværkermarked som sælger, hold da op hvor var jeg nervøs, men folk tog godt imod mine ting og det er jo det vigtigste! Markedet var arrangeret af personaleforeningen på mit arbejde (Statens Serum Institut). Så det var et "lukket" marked hvis man kan kalde det det!!!
Jeg fik solgt 5 varmepuder og nogle småtterier, det er jeg ganske tilfreds med...

-Jeg har planer om at springe ud i det, og lave noget blog-biks/amio/eller andet... Ved bare ikke liige helt hvordan og hvorledes, så det snurrer også rundt i øverste etage i disse dage...

-Og så er det jo snart 1. søndag i advent, hvilket vil sige indkøb af adventsgaver, finde på nissedrillerier, gøre rent inden julepynten skal op osv osv....


Så lige nu flyver mine dage afsted!!! Men det er heldigvis med dejlige ting...
Men det går desværre udover min tid til at lave indlæg!
Jeg vil dog sige at jeg er meget bedre til at få læst hos jer andre, end at få lavet indlæg hos mig selv.....

2 kommentarer:

  1. Det må være sjovt at være på kunsthåndværkermarked som sælger. Dejligt at det gik så godt, Karina :-)

    SvarSlet
  2. Halløjsa

    Du har vundet inde hos mig :D

    Smil fra Mia

    SvarSlet