onsdag den 2. november 2011

5 positive ting...

1. Jeg har de sidste par uger fået foræret så meget stof at jeg slet ikke ved hvor jeg skal gøre af det!!!

2. Var til møde i børnehaven om Amalie og hendes skole-egnethed. Hun er klar til skolen næste sommer :o) Synes nu det går lige lovlig stærkt... Jeg synes ikke jeg var så lille da jeg startede skole, men det var jeg jo!!!

3. Vi har været ude og vælge de to kattekillinger vi skal have midt i december. Amalie har allerede navngivet dem; Trisse og Maksimus ;o)

4. Jeg er rigtig glad for at jeg er begyndt at bruge bloggen igen. Det er dejligt at få respons og kommentar, men også benhårdt arbejde at få folk til at læse ens blog!!!

5. Manden min havde allerede smurt madpakker da jeg kom fra job og gav pizza til aftensmad. Det var fedt, da jeg var sent hjemme pga møde :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar