onsdag den 22. august 2012

Ballontur...

For præcis en uge siden var jeg oppe og flyve i ballon!

Det var det mest grænseoverskridende, fantastiske, overvældende, smukke, panikagtig, hjertebankende ting jeg nogensinde har gjort....
Og heldigvis var jeg ikke alene, jeg var sammen med min søster, min mor og min far.

Det kan klart anbefales, også selvom man har højdeskræk (for det har jeg...)

Vi lettede på sportsbanen i Jystrup, og der blev sendt to balloner op, og vi landede i Snævre, som ligger meget tæt på Regstrup, hvor jeg bor. Så der var ikke så langt hjem bagefter...

Jeg fik taget en masse billeder, da jeg fik styr på åndedræt, hjertebanken, panikangsten og frygten for at styrte ned!

Jeg synes billederne skal tale for sig selv for de er så smukke.... Vil dog lige knytte en kommentar til nogle enkelte af dem...

Amalie og Frederik synes det larmede voldsomt da ballonerne skulle pustes op.


Først blev de pustet op med kold luft

Derefter med varm luft, så den kunne rejse sig op.







Vi fløj meget lavt henover Kirke Eskilstrup



Grusgravene ved Maglesø

Spøjse huse/grunde ved Brorfelde

Observatoriet i Brorfelde



Så er vi landet på sikker grund, efter en time i luften

Og alle hjælper med at pakke ballonen sammen igen

Og beviset på at jeg er døbt Grevinde Karina af Snævre ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar