tirsdag den 7. juli 2009

Sikke en tude-aften...

I aften har jeg set mindehøjtideligheden om Michael Jackson...
Og jeg har siddet og tudbrølet hver gang de har sunget en af hans sange og hver gang der blev holdt en smuk tale...
Jeg synes især Brooke Shields tale var smuk... Den gik lige ind!

Jeg giver min graviditet skylden for at jeg har så let til tårer, og den har da sikkert også en lille finger med i spillet, men ikke alt.

Jeg har hørt meget af Michael Jacksons musik, både som teenager men også i mit voksne liv...

Holder især meget af sangene:
-Heal the world
-Thriller
-You are not alone
-Man in the mirror
-Remember the time
-They dont care about us
Og mange mange flere....

Man kan sige meget om ham, men han forstod altså at lave god musik!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar