fredag den 29. august 2008

Kursus...

Jeg skal på kursus mandag/tirsdag i næste uge, det blev bestemt og arrangeret igår!!!
Det var ellers lidt af et puslespil de skulle gå op, med afhentning af Amalie i dagpleje og pasning indtil manden kommer hjem og hvordan manden kommer frem og tilbage da jeg helst skal have bilen... Puhaa et større regnstykke, som heldigvis er gået op!!!

Så nu kan jeg glæde mig til 2-dages kursus i Præsentationsteknik... Jeg både glæder mig og gruer for det. Jeg er slet ikke god til at stille mig op foran folk og sige noget... Meen det er jo også derfor jeg skal på kursus ;o)

Det bedste af det hele er at det bliver afholdt på Toruplund ved Hundested, og det er bare et skønt sted. Jeg har været der et par gange før, og hver gang bliver jeg glædelig overrasket over hvor skøn stedet og omgivelserne er!!!

Håber der bliver tid til en gåtur eller to ud i det grønne...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar