tirsdag den 8. juli 2008

Er det ikke snart...

Fredag og dermed weekend.
Ikke fordi jeg er træt af hverdagene, men på fredag tager jeg i sommerhus sammen med en veninde og jeg glæder mig bare helt vildt!

Det er første gang jeg har gjort sådan noget, og jeg tror det er rigtig sundt for mig.

Masser af tid til tøsesnak, gåture ved vandet, kigge på naturen, lidt mere tøsesnak, måske et par flasker rødvin, lidt mere tøsesnak... Jo jo det skal nok blive super hyggeligt...



Min søster og svoger har pænt spurgt om de må låne Amalie på lørdag for at tage hende med i Zoologisk Have og med overnatning og det hele :o)
Det kunne vi jo ikke sige nej til, Det er da bare skønt at de gider det.
Så nu får gemalen også lige et pusterum i weekenden, så han ikke er alene med Amalie hele weekenden :o)
Så det må siges at være en win-win situation for os alle....
Men NU måtte det godt være fredag :o)

2 kommentarer:

  1. Åh... det lyder vildt hyggeligt med lidt tøsesnak. Ønsker jer en god weekend når I når der til :0)

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du ha'!
    Nu er det torsdag, så nu er der kun en dag til vi skal afsted... :o)

    SvarSlet