fredag den 31. august 2012

Genbrugsguld...

For noget tid siden var jeg i Kirkens Korshærs genbrugscenter i Holbæk
hvor jeg bl.a. købte denne gamle svend.

Derudover fandt jeg også en del stof og nogle gode gamle spil :o)

 Disse 6 stykker stof kom med hjem, og alle stykkerne er faktisk ret store!
Især det røde og sort stribet, der er vel i hvert fald 5 meter!!!
Ved ikke lige hvad jeg skal bruge så meget til, men en strik bluse/tunika/kjole til mig selv skal der da laves.



Disse 3 spil kom også med hjem, og har tjekket dem og næsten alle brikker er der.
Der mangler 2 brikker til Kryds & Tværs spillet, ud af 100. Så det kan jeg lige leve med, især hvis det er X eller Z der mangler ;o)
Mosaik-puslespillet kan jeg huske fra min barndom. Det fik jeg mange timer til at gå med.
Frederik og Amalie er også helt pjattet med det.


Der er kun åbent om fredagen 10-13 i det genbrugscenter.
I dag er det jo fredag..... Måske jeg skulle køre ud forbi!!??!!

2 kommentarer:

  1. Sikke fine fund - tillykke - jeg elsker også at finde genbrugsguld.

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt at gøre de fund, især når jeg fik det hele for 130 kr! Det synes jeg er billigt!

    SvarSlet