onsdag den 20. august 2008

3 års Bryllupsdag...


I dag har Carsten og jeg været gift i 3 år!!!

Det er jo helt vildt så hurtigt tiden går, og hvad der er sket siden vi blev gift...

Vi har fået vores dejlige datter Amalie.

Jeg har lidt af panik- og dødsangst, men er nu godt på vej ud af den, og hold da op med ting jeg har lært i den proces, og lærer stadig!

Vi har fået ny bil.

Carstens lillebror har fået barn, blevet gift og skilt igen!

Min bedste veninde har fået barn nr. 2, er blevet gift og ligger nu i skilsmisse!

Min ene moster er blevet skilt efter 21 års ægteskab... Sig mig engang - smitter det??? Jeg bliver sgi snart helt nervøs.

Nu til de bedre ting:

Min lille søster er lige blevet gift!

Min anden søster har været en måned i Sydafrika for at studere elefanter.


Og så plus alle de dagligdagsting der sker, alle de glade stunder jeg har med Amalie og Carsten, min familie og vores venner. Disse stunder er jo guld værd!


men tænk, nu er der kun 9½ år til kobberbryllup

Ingen kommentarer:

Send en kommentar